Hoe werkt het

Indien u als bedrijf aanvragen voor offertes via deze site wilt ontvangen, dan kunt u zich hier aanmelden. Aanmelden is geheel kosteloos.

Zodra uw gegevens ontvangen en geverifieerd zijn, creëren wij voor u een online administratieve omgeving, waarin u al uw offerte aanvragen kunt inzien en al uw contactgegevens kunt wijzigen. U ontvangt per mail de inlogcodes van uw account.

U heeft volledige toegang tot uw account en als het voor u wenselijk is, kunt u zelf aangeven hoeveel offertes u per dag, per week of per maand wilt ontvangen en accepteren. Aan het ontvangen van offertes zijn echter wel kosten verbonden. U betaalt een vast bedrag per maand en daarmee kunt u onbeperkt offertes ontvangen. U betaalt dus niet per offerte, maar per maand. U kunt ook betalen voor een bepaalde periode als u dat wenst.

Zodra het account geactiveerd is en alles is ingesteld, bent u klaar om offerte aanvragen te ontvangen en te accepteren.

Heeft u hulp nodig bij het inschrijven, of wilt u meer weten over de kosten, neem dan gerust contact met ons op. Onze service desk helpt u graag verder.